Freestyle och passivitetsträning

I går testade vi att träna lite freestyle. Jag kan inte särskilt mycket om det men testade lite rörelser som jag sett ingår. Vem vet vi kanske kan ha liten dansuppvisning någon dag ;)

Två människor har kommit fram och hälsat på Taz sista tiden. Först bryr han sig inte särskilt mycket, efter ett tag går han fram och hälsar. Men det som hänt dom två senaste gångerna är att han efter ett tag har börjat skälla. Han går runt, gnäller, skakar och till slut skäller han. Jag vet inte varför, kanske det är någon frustration över att vi står stilla. När vi inte ens kan stanna en liten stund och prata med någon utan att han ska bli alldeles tokig då blir jag påmind om att vi måste träna mycket mer på det  här med att ta det lugnt ute. Att man ska kunna stå eller sitta och bara ta det lugnt, att det inte hela tiden måste hända något. Skönt att det är vår snart, då blir det lite behagligare att sitta ute och göra ingenting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0