Hämta tidning

I morse sov Taz och jag ända tills posten kom. Taz skällde inte utan sprang bara fram till dörren, ryckte ner posten så den hamnade på golvet och gick sen tillbaka och la sig. Det såg nästan ut som han tänkte "jäkla brevbärare som aldrig kan stoppa in posten ordentligt". Jag frågade om han inte kunde ha tagit med sig posten till mig när han ändå var vid dörren. Men det fick jag inget ordentligt svar på.

Senare på dagen tejpade jag ihop en tidning som skulle vara lätt att bära och så har jag tränat Taz på att bära in den till mig. Det går bra. Det han har svårast för är att ge tidningen till mig. Helst vill han ha den själv. En liten filmsnutt blev det, dålig kvalite men får duga tills vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0