Pinsamt

Vi var ute på en liten tur nyss och skulle gå in genom porten. Då stod en granne med en 13 veckor gammal valp i famnen. Taz fick för sig att skälla på den, jag tror mer det var att det stod en kille i mörkret som skrämde Taz. Jag försökte få tyst på honom, det är inte så kul att han skäller vid kl 23 precis utanför huset. Då gick selen upp och åkte av! Så Taz kutade fram och skällde, sen sprang han omkring och nosade och ville inte alls komma till mig. Fick ändå ganska snabbt tag i honom. Bad jag om ursäkt för att min skälliga byracka sprang fram? Nej det glömde jag helt bort. Jag skyndade mig iväg och skämdes.

Men va sjutton åkte selen upp för? Läskigt, vet inte om jag törs använda den mer. Om jag hade knäppt den dåligt så borde den ju gått upp tidigare under promenaden tex. när Taz sprang runt och lekte med en boll. Jag vet inte. Var iallafall tur att han inte sprang ut i vägen eller något sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0