Taz var med på jobbet igen

Taz var med mig på jobbet i kväll och skötte sig jättebra. Han var med mig på förra jobbet i början precis när jag hade fått honom och nu när han är med mig igen efter 1 år och 9 månader så märker man att det har hänt så mycket under den tiden. Han är en lugnare och lydigare hund nu.

Personal, boende, anhöriga, alla har uppskattat att han varit med. Han följer mig vart jag än går och medan jag jobbar så går han omkring i närheten och luktar och kollar läget. Han är väldigt bra med dom boende. Han sätter sig nära rullstolarna så dom når ner att klappa honom och han har inga problem med att vissa går "konstigt" eller har skakiga händer till exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0