Lyckad träning

I dag var vi på öppna träningen på brukshundklubben. Det var rejält många hundar där. Det var hundar både på planen och utanför. Vi satt en halvtimme utanför planen och bara tränade på att kunna vara nära andra hundar. Det gick bra, några få skall bara.

Jag tycker det känns lite jobbigt att vara precis där alla tränar om Taz skulle kasta sig fram och skälla. Jag vill inte störa men nästa gång kanske vi kan testa att träna lite lydnad med andra hundar runt omkring. Jag var väldigt koncentrerad på Taz men hann titta lite på dom andra hundarna och ganska lärorikt att se andra träna.

Det var så sjukt mycket mygg, jag har myggbett överallt. Dom jäklarna har till och med lyckats suga blod genom jeansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0