Kurs

Vi missade tyvärr första gången på hundkursen. Dom hade tydligen testat lite vad hundarna kan och sen hade alla fått säga vad dom vill göra under kursen. Känns inte som jag missade sådär jättemycket iallafall. Taz och jag tränar en del lydnad under promenaderna och det fungerar jättebra så anledningen till kursen är att vi ska få möjlighet att träna med störning. Att han ska kunna ha fokus på mig även när det är människor och hundar runt omkring. Jag skulle också tycka det vore kul om man kunde få prova på till exempel spår som man ibland får testa på vardagslydnadskurser.

Nu håller jag på att torka blodpudding som jag ska ta med till kursen på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0