Besök i helgen

Mycket åka bil och ut och titta på olika platser. Det har varit flås, gnäll, dra i kopplet, saliven har sprutat och det har varit allmän hysteri nästan hela tiden. Åka bil har gått ganska bra, han har varit stilla och blivit tyst efter ett tag. När man klivit ur bilen har det varit megahysteri och tokskäll. Då fick han panik och trodde att den andre skulle försvinna. Han har dragit som en tok i kopplet precis hela tiden. Varit helt okontakbar.

Det är jättejobbigt och frustrerande. Jag hamnar alltid i en liten svacka när vi haft besök då jag kan känna att jag vill ge upp. När det har kommit en kompis som åkt ganska långt för att umgås med mig då känns det oartigt att ägna massa tid åt att träna hund.


Flås flås


Lik Welsh Corgi på det här fotot tycker jag


Såhär ser det ut efter en helg med besök och utflykter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0