En skön promenad

Har kört uppletande av leksaker i dag också. Första leksaken sprang han runt med länge, andra leksaken likaså. Tredje leksaken kom han och lämnade till mig. Då var han helt slut och bara flåsade. Dom två sista leksakerna fick jag hämta in. Han verkade vara för trött. Han var framme vid leksakerna men jag fick känslan av att dom inte dög utan att han letade vidare. Får kanske fundera på om jag ska lägga upp det på något annat sätt nästa gång. Det är okej om han leker lite tycker jag men inte lika okej att springa runt i en evighet.

Efter det gick vi vidare med långlina till sjön och plaskade i vattnet. Efter nästan tre timmar ute gick vi hem och vilade lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0