Det blir en kurs i vår

Det blev inget med dagmatten som jag skrev om. Får se om det löser sig på annat sätt. Man får ta med sig hund till jobbet. Jag kanske testar lite längre fram. Den här veckan har farsan varit hundvakt. Jag tror Taz verkligen trivdes med det. Man är borta en del nu fast jag tycker jag är piggare sen jag började jobba och tar vara mer på tiden.

Jag har anmält oss till fortsättningskurs i allmänlydnad på brukshundklubben. Jag valde dom för deras kurser är vid 8 tillfällen och 1,5 timme varje gång medans dom vi gick hos förut kör 5 gånger och 1 timme varje gång och det är ungefär samma pris. Sen så är jag lite nyfiken på brukshundklubben också. Ska bli kul. Börjar 20 mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0