Det blev inte riktigt som jag tänkt

Varit en helg på landet i Småland med Johan och hans hund Svante. Jag trodde det skulle vara jättebra för Taz att få träffa en lugn hund. Men Taz kunde aldrig acceptera Svante utan skällde hela tiden och till och med bet så vi fick spärra av så dom inte kom åt varandra. Dom hundar Taz har träffat tidigare har han kunnat accpetera efter ett tag och han har aldrig (under den tiden jag haft honom) bitit en hund. För övrigt tyckte jag Taz var ganska stressad hela tiden. Var han trött och alla tog det lugnt kunde han också koppla av men så fort det hände något så kunde han inte ligga kvar. På promenaderna drog han mycket och hade inte riktigt ro att lukta och kissa så mycket som han brukar göra. Jag trodde han skulle lugna ner sig redan på fredagkvällen av trötthet men han höll igång rätt bra hela helgen. Jag vet inte om det var en nyttig helg för honom eller endast jobbigt för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0