Ändrat beteende

Taz har alltid sovit i sängen på nätterna. Men dom två senaste nätterna har han lagt sig under sängen, klämt in sig bakom lådor som jag har där. Vet inte hur länge han legat där, han har sovit i sängen på morgonen när jag vaknat. Men jag skulle verkligen vilja veta varför han helt plötsligt vill ligga under sängen. Tycker han är tråkig, jag vill ha honom i sängen.

Under en lång tid har jag slängt ut godis på golvet när jag ska gå hemifrån. Medans han åt så gick jag. Det fungerar inte längre utan när jag ska gå så sätter han sig i duschen. Där sitter han och ser olycklig ut. Han kan sätta sig där lång stund innan jag går iväg. Lättare att gå ut genom dörren kanske men känns inge kul när han ser så deppig ut.

Men apråpå konstigt beteende så kan Taz gå normalt i trappen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0